منبع آب گرم کویلی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع آب گرم کویلی |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

گرمایش و تهویه مطبوع) استفاده می‌شود. در این روش، آب گرم در یک کویل خنک شده و در نتیجه گرمای مورد نیاز برای سیستم فراهم می‌شود. این روش به عنوان یک روش صرفه‌جویی در مصرف انرژی محسوب می‌شود زیرا در این روش از آب به عنوان یک ماده گرمایی استفاده می‌شود که نسبت به هوا، دارای گرمای خاص بالاتری است.


به این ترتیب، با استفاده از این روش، انرژی بیشتری برای گرم کردن یا سرمایش هوا نیاز نیست و در نتیجه هزینه کمتری برای سیستم صرف می‌شود.

این روش برای گرمایش و سرمایش ساختمان‌ها، بخش‌های صنعتی و تجاری و همچنین برای استفاده در تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شود.

منبع آب گرم کویلی : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- منبع کویلی- قیمت منبع دوجداره در ایران- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- طرز کار منبع کویلی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع آب گرم کویلی با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

منبع آب گرم کویلی - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع آب گرم کویلی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- منبع کویلی- قیمت منبع دوجداره در ایران- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- طرز کار منبع کویلی با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع آب گرم کویلی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

منبع آب گرم کویلی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع آب گرم کویلی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

منبع آب گرم کویلی |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار یا منبع کویلی چیست؟

منبع کویل­ دار یا منبع کویلی (Domestic Hot Water Generator) که در نقشه ها و جداول تاسیساتی به اختصار با DHWG مشخص می گردد، جهت تامین آبگرم مصرفی ساختمان ها و صنایع مختلف استفاده می ­شود. منبع آب گرم کویلی - دمای مناسب آبگرم مصرفی مورد نیاز برای مصارف بهداشتی و شستشو بین ۵۰ تا ۶۰ درجه­ سانتی­گراد می­ باشد. به منظور اینکه دمای آب سرد ورودی از سیستم لوله­ کشی را تا دمای مناسب ذکر شده افزایش دهیم روش­های مختلفی وجود دارد. یکی از مناسب­ ترین روش ­ها استفاده از منابع کویل­دار می­ باشد.

منبع کویل دار از یک مخزن به همراه یک کویل تشکیل شده است و آب سرد با قرار گرفتن در مجاورت غیرمستقیم آب گرمِ بویلر، گرم می­ شود. پس به طور خلاصه منبع کویل­دار یک مخزن تهیه و ذخیره­ آبگرم مصرفی است. این منابع در دو حالت افقی و عمودی ساخته می­ شوند. در شکل زیرشماتیک یک منبع کویل­دار عمودی نشان داده شده است.

یکی از نکات مثبت منابع کویل­ دار این است که همیشه میزان مشخصی آبگرم ذخیره وجود خواهد داشت.در صورت عدم مصرف آبگرم، آبگرم موجود در لوله ها به مخزن برگشت داده شده تا ضمن جلوگیری از سرد شدن آب موجود در لوله ها ، همیشه آبگرم برای مصرف کننده آماده باشد.

در منابع کویل ­دار دو پارامتر حجم منبع و میزان تبادل حرارت کویل، از اهمیت بالایی برخوردار است. منبع آب گرم کویلی -  به طور کلی باید حجم منبع به درستی محاسبه گردد تا بسته به میزان و نوع مصرف همیشه آبگرم بهداشتی کافی در دسترس باشد. در برخی از موارد مصرف آبگرم یکنواخت نیست و در برخی از ساعت شبانه­ روز مصرف بالا بوده و در برخی از مواقع نیز مصرف پایین می­ باشد. در این مواقع که تقاضا برای آبگرم یکنواخت نمی ­باشد از منبع کویل­دار با حجم مخزن بیشتری استفاده می­ شود تا آب مورد نیاز در ساعات پیک مصرف موجود باشد. در برخی از مواقع نیز مصرف یکنواخت است ولی دبی آبگرم مصرفی مورد نیاز بالاست.

در این موارد باید ظرفیت حرارتی کویل بالا باشد تا بتواند حرارت لازم جهت گرمایش دبی آبگرم مصرفی مورد نیاز را تامین نماید. در این مواقع با افزایش سطح کویل، ظرفیت حرارتی افزایش می­ یابد. (در برخی از پروژه ها به علت محدودیت فضای موتورخانه امکان استفاده از منابع کویل دار با حجم مخزن مورد نیاز وجود ندارد، در این حالت حجم منبع کاهش و سطح کویل افزایش می یابد.)

منابع کویل­ی از نطر نوع ساخت و بسته به محدودیت­ های محل نصب منبع و فضای در دسترس موتورخانه، در دو حالت افقی و عمودی (ایستاده) ساخته می­ شوند. از نظر کارآیی و استفاده تفاوت چندانی بین منابع افقی و عمودی وجود ندارد ولی امروزه استفاده از منابع عمودی به دلیل اشغال کمتر سطح، مرسوم­تر است.

منبع آب گرم کویلی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری- منبع کویلی- قیمت منبع دوجداره در ایران- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 2500 لیتری- طرز کار منبع کویلی پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.